Praktikal di APM SDN BHD





arini masuk 2nd day aku praktikal di APM...aku di tempatkan di Production Planning Control Department kat plant 2..ok aku brief skit plant tu injection moulding plant gate E dan F...utk 2hari ni ok la..bos aku bawa aku pusing2 bagi task2 kat aku sebab xnak bagi aku mengulat hehe..nampak cam susah sebab banyak nak kena plan tp redha je...first day bos aku ms teng yee chen xdatang myb sebab ada check up sebab dia pregnant jd tugas menerangkan di ambil alih oleh akak mun @ muniammal hehe tp dia baik..tmpt keja tu ada pa bos nama kak ju ok gak baik,2org kak lagi nama kak normah ngan kak ina baik gak...ada gak 2bdk praktikal pmpn nama depa nabila ngan syikin ok gak membantu,bnyk dorng ajar,xdilupa bro azizi raw material store tuk injection moulding dan bro kamal kat MDT rm store baik ...banyak membantu aku..kenal kan aku ngan bro rajan yang suka menceritakan bnyk benda baru kat aku...aku x tipu masuk je APM aku rasa fuh besar kilang ni ...sebab mesin injection dia 10 kali ganda saiz mesin dalam uia...lagi satu aku suka sebab kebajikan trainee ngan pekerja dia jaga...lunch ada subsidi jd jimat la kami...kami dapat baju 2helai ngan topi satu..ok next time aku cita lagi apapa yang best k...kak normah nak kawin dia cuti jd opis tggl x ramai..TERIMA KASIH APM PLASTIC SDN BHD,BUKIT BERUNTUNG SEBAB BAGI AKU PELUANG AKU MENAMBAH ILMU DI SANA....utk kawan2 dang geng2 qaf yang lain selamat berpraktikal dan jangan mengulat k...salam berjihad hehehe elauun lita tapau satay samuri k hehee

3 ulasan:

haha..bagusla...pasti byk ko blajar dr eit nih...well, praktikal mmg byk bantu student...so, keep learning ya trainee berbaju hijau...hahaha...

24 April 2009 pada 9:46 PTG  

cai poyo!

23 Jun 2009 pada 8:05 PTG  

hahha...jumpe di sini kite akhirnye...

x-trainee PPCD apm plastics

13 Oktober 2009 pada 4:05 PTG  

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama

Go to HELL ISRAEL!!!!!

Blogger Template by Blogcrowds